- How consumers pick a hotel: strategic segmentation and target marketing
- Tác giả: Dennis J.Cahill
- Nhà xuất bản: The Haworth Press - New York
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:164 p.
- Kích thước:21 cm
- Số đăng ký cá biệt:35672
- ISBN:9780789001849
- Mã Dewey:647.94 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hotels, Marketing, Market segmentation
- Chủ đề: Market segmentation & Hotels--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Ideal as a supplementary text for marketing and hospitality marketing courses, How Consumers Pick a Hotel provides a concise overview of consumer behavior and intertwines marketing theory with sound ways in which to implement the theory. This will both orient you and give you a solid base for understanding the principles in question. You will quickly grasp the various methods of segmentation, and the book’s “real-life” segmentation schemes will teach you how to apply them in day-to-day business.
Sách cùng chuyên ngành