CSDL sách

Trở về
.jpg
  • How consumers pick a hotel: strategic segmentation and target marketing
  • Tác giả: Dennis J.Cahill
  • Nhà xuất bản: The Haworth Press - New York
  • Năm xuất bản: 2015
  • Số trang:164 p.
  • Kích thước:21 cm
  • Số đăng ký cá biệt:35672
  • ISBN:9780789001849
  • Mã Dewey:647.94 068
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Hotels, Marketing, Market segmentation
  • Chủ đề: Market segmentation & Hotels--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: Ideal as a supplementary text for marketing and hospitality marketing courses, How Consumers Pick a Hotel provides a concise overview of consumer behavior and intertwines marketing theory with sound ways in which to implement the theory. This will both orient you and give you a solid base for understanding the principles in question. You will quickly grasp the various methods of segmentation, and the book’s “real-life” segmentation schemes will teach you how to apply them in day-to-day business.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề