CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Blue ocean strategy, expanded edition : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant
  • Tác giả: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
  • Nhà xuất bản: Harvard Business Review - United States of America
  • Năm xuất bản: 2015
  • Số trang:287 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:40283
  • ISBN:9781625274496
  • Mã Dewey:658.8 02
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:New products, market segmentation
  • Chủ đề: Market segmentation & New products--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans. This expanded edition includes: A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red. Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time. Two new chapters and an expanded third one—Alignment, Renewal, and Red Ocean Traps—that address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/89914
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề