- Marketing and Managing Tourism Destinations
- Tác giả: lastair M. Morrison
- Nhà xuất bản: Routledge - New York
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:596 p.
- Kích thước:26 cm
- Số đăng ký cá biệt:34626
- ISBN:9780415672498
- Mã Dewey:910.688
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Tourism, Marketing, Management
- Chủ đề: Tourism--Management & Tourism--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: It focuses on how destination marketing is planned, implemented and evaluated as well as the management and operations of destination marketing and management organizations, how they conduct business, major opportunities, challenges and issues they face to compete for the global leisure and business travel markets.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Strategic management for hospitality and tourism : 2nd ed.
- Strategic management for tourism, hospitality and events : 3rd ed.
- Travel marketing, tourism economics and the airline product : an introduction to theory and practice
- Tourism, transport and travel management
- Marketing & selling the travel product : 2nd ed.