CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Marketing in the tourism industry
  • Tác giả: Goodall, Brian
  • Nhà xuất bản: Routledge - London
  • Năm xuất bản: 2013
  • Số trang:244 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:34287
  • ISBN:9780415812719
  • Mã Dewey:658.809 91
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Destination
  • Chủ đề: Tourism--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: This book examines how different sections of the tourism industry attempt to reach their markets. A wide range of distinctive forms of holiday are considered, and the influence their characteristics have on how they are marketed is discussed. But the approach is also comparative, and the relative success each area of the industry has in reaching its market is evaluated.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề