- Marketing and Managing Tourism Destinations
- Tác giả: Alastair M Morrison
- Nhà xuất bản: Routledge - United States of America
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:596 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:34273
- ISBN:9780415672504
- Mã Dewey:910.688
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Tourism; Tourism Marketing
- Chủ đề: Tourism--Management & Tourism--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Part 1: Introduction to destination management and marketing concepts and roles; Part 2: Destination communications and promotion; Part 3: Destination markets; Part 4: The future of destination management and marketing.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Strategic management for hospitality and tourism : 2nd ed.
- Strategic management for tourism, hospitality and events : 3rd ed.
- Travel marketing, tourism economics and the airline product : an introduction to theory and practice
- Tourism, transport and travel management
- Marketing & selling the travel product : 2nd ed.