CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Tourism destination development
  • Tác giả: Arvid Viken
  • Nhà xuất bản: Ashgate - England
  • Năm xuất bản: 2014
  • Số trang:278 p.
  • Kích thước:22 cm
  • Số đăng ký cá biệt:34276
  • ISBN:9781472416582
  • Mã Dewey:910.68
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Tourism, Marketing
  • Chủ đề: Tourism--Management & Tourism--Marketing & Place marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: The book reveals dominant as well as alternative approaches to the field. The authors demonstrate how tourism destinations are commercial, but socially embedded; how they are both material and territorial, but at the same time socially constructed; how production of touristic brands and images are vital, but contested. Such tensions are unfolded through paradigmatic discussions and a series of case studies from the northern hemisphere. The chapters in the book investigate how destination development is catalysed through theming
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề