CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Customer obsession : how to acquire, retain, and grow customers in the new age of relationship marketing
  • Tác giả: Abaetê de Azevedo, Ricardo Pomeranz
  • Nhà xuất bản: McGraw-Hill - New York
  • Năm xuất bản: 2008
  • Số trang:226 p.
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:32401
  • ISBN:9780071497046
  • Mã Dewey:658.8 12
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Consumers, marketing, customer relations
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing & Customer relations
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Customer Obsession is an invaluable hands-on guide to the next generation of customer relationship marketing. Abaetê de Azevedo and Ricardo Pomeranz, top leaders at the world-renowned direct marketing agency Rapp Collins, reveal how businesses of any size can develop a global strategy that embraces today's empowered consumers and encourages the development of meaningful, profitable relationships with them.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề