001
000006747
003
LDTU
020
$a9780071497046
041
$aeng
082
$a658.8 12
100
$aAzevedo, Abaetê de $etác giả
245
$aCustomer obsession $b How to acquire, retain, and grow customers in the new age of relationship marketing $cAbaetê de Azevedo, Ricardo Pomeranz
260
$aNew York $bMcGraw-Hill $c2008
300
$a226 p. $c24 cm
520
$aCustomer Obsession is an invaluable hands-on guide to the next generation of customer relationship marketing. Abaetê de Azevedo and Ricardo Pomeranz, top leaders at the world-renowned direct marketing agency Rapp Collins, reveal how businesses of any size can develop a global strategy that embraces today's empowered consumers and encourages the development of meaningful, profitable relationships with them.
650
$aMarketing
653
$aConsumers
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Mua
928
32401
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng