001
000006747
003
LDTU
020
$a9780071497046
041
$aeng
082
$a658.8 12
100
$aAzevedo, Abaetê de $etác giả
245
$aCustomer obsession $b How to acquire, retain, and grow customers in the new age of relationship marketing $cAbaetê de Azevedo, Ricardo Pomeranz
260
$aNew York $bMcGraw-Hill $c2008
300
$a226 p. $c24 cm
520
$aCustomer Obsession is an invaluable hands-on guide to the next generation of customer relationship marketing. Abaetê de Azevedo and Ricardo Pomeranz, top leaders at the world-renowned direct marketing agency Rapp Collins, reveal how businesses of any size can develop a global strategy that embraces today's empowered consumers and encourages the development of meaningful, profitable relationships with them.
650
$aMarketing
653
$aConsumers
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Mua
928
32401
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future