- Sales and marketing in the tourism industry book four
- Tác giả: Johnson Dawn
- Nhà xuất bản: McGraw Hill - New York
- Năm xuất bản: 2000
- Số trang:313 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:32256
- ISBN:0074708007
- Mã Dewey:338.4791
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Marketing, Tourism, Management
- Chủ đề: Tourism--Management & Tourism--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Investigates marketing and sales in a variety of businesses within the tourism sector and examines the issues that influence these two vital roles. The text has been written specifically for the Competency Standards of the National Travel and Tourism curriciula taught in TAFE and private colleges.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Strategic management for hospitality and tourism : 2nd ed.
- Strategic management for tourism, hospitality and events : 3rd ed.
- Travel marketing, tourism economics and the airline product : an introduction to theory and practice
- Tourism, transport and travel management
- Marketing & selling the travel product : 2nd ed.