- Deming's 14 points applied to services
- Tác giả: A. C. Rosander
- Nhà xuất bản: Marcel Dekker - N.Y
- Năm xuất bản: 1991
- Số trang:148 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:31880
- ISBN:0824785177
- Mã Dewey:658.562
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Service industries, quality control, deming
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Service industries--Quality control
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Deming's 14 Points Applied to Services offers a program for implementing quality control techniques…from evaluating and training workers to setting long-term goals and company-wide policies…and shows how to establish a valid quality service program; eliminate barriers within and among corporate departments; encourage desirable behavior in salespeople, clerks, attendants, and other service personnel; meet customers, demands rapidly and accurately; save time and money by reducing rework; and utilize ideas generated by employees and clients.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation