CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Deming's 14 points applied to services
  • Tác giả: A. C. Rosander
  • Nhà xuất bản: Marcel Dekker - N.Y
  • Năm xuất bản: 1991
  • Số trang:148 p.
  • Kích thước:23 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:31880
  • ISBN:0824785177
  • Mã Dewey:658.562
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Service industries, quality control, deming
  • Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Service industries--Quality control
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Deming's 14 Points Applied to Services offers a program for implementing quality control techniques…from evaluating and training workers to setting long-term goals and company-wide policies…and shows how to establish a valid quality service program; eliminate barriers within and among corporate departments; encourage desirable behavior in salespeople, clerks, attendants, and other service personnel; meet customers, demands rapidly and accurately; save time and money by reducing rework; and utilize ideas generated by employees and clients.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề