001
000007076
003
LDTU
020
$a0824785177
041
$aeng
082
$a658.562
100
$aRosander, A. C. $eAuthor
245
$aDeming's 14 points applied to services $cA. C. Rosander
260
$aN.Y $bMarcel Dekker $c1991
300
$a148 p. $c23 cm.
500
$aTemasek polytechnic Library
520
$aDeming's 14 Points Applied to Services offers a program for implementing quality control techniques…from evaluating and training workers to setting long-term goals and company-wide policies…and shows how to establish a valid quality service program; eliminate barriers within and among corporate departments; encourage desirable behavior in salespeople, clerks, attendants, and other service personnel; meet customers, demands rapidly and accurately; save time and money by reducing rework; and utilize ideas generated by employees and clients.
650
$aService industries -- Quality control
653
$aService industries
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
31880
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation