- Creating value : shaping tomorrows business
- Tác giả: Shiv S. Mathur, Alfred Kenyon
- Nhà xuất bản: Butterworth-Heinemann - Oxford
- Năm xuất bản: 1998
- Số trang:451 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:13763
- ISBN:0-7506-3954-7
- Mã Dewey:650
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Creating value, Shaping business
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: The framework and its main building blocks, understanding competitive strategy and the nature of competition, competitive strategies for profit, resources and business strategy, corporate strategy, distant and international strategies, organizing for formulating and implementing business strategy.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation