CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Web marketing all-in-one for dummies. 2nd ed.
  • Tác giả: John Arnold...[et.al]
  • Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New York
  • Năm xuất bản: 2012
  • Số trang:898 p.
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30751
  • ISBN:9781118243770
  • Mã Dewey:658.872
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Web Marketing
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Web--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Provides invaluable advice for establishing a web presence and getting your message out with online advertising; Zeroes in on search engine optimization so that your site can be discovered by search engines and, ultimately, consumers; Explains how web analytics can offer you a better understanding of your web marketing efforts; Details ways to establish an online voice with blogging and podcasting.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề