- Essentials of strategic management : the quest for competitive advantage : 3rd ed.
- Tác giả: John E. Gamble, Arthur A. Thompson, Margaret A. Peteraf
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - New York
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:519 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:29935
- ISBN:9780078029288
- Mã Dewey:658.4012
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:34/35
- Từ khóa:Strategic planning, business planning, competition
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Strategic planning & Business planning & Strategic planning--Case studies
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Although relatively brief in length, the text provides students with an up-to-date and thorough understanding of essential strategic management concepts and analytic tools; (2) It simplifies the task of demonstrating student learning through course embedded assessment; 3) The concepts are supported by contemporary, well-written cases involving headline strategic issues; and lastly ; (4) The text serves as the theoretical foundation of a teaching approach incorporating a business strategy simulation.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation