
- Testing business ideas
- Tác giả: David J. Bland, Alexander Osterwalder
- Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - Hoboken
- Năm xuất bản: 2020
- Số trang:348 p.
- Kích thước:20 cm.
- Số đăng ký cá biệt:57583
- ISBN:978-1119551447
- Mã Dewey:658.5
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Case studies, new products, strategic planning
- Chủ đề: Strategic planning--Case studies & Case studies
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/337294
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Logo design in branding : design guide to typeface and graphic
- Spanish for police officers : 15 real-life scenarios for police officers
- 101 primary care case studies : a workbook for clinical and bedside skills
- The carpenter : a story about the greatest success strategies of all
- Stanford's Wallace Sterling : portrait of a presidency 1949-1968