CSDL SÁCH

Marketing

Duyệt theo:
.jpg

R.E.D. marketing : the three ingredients of leading brands

Tác giả: Greg Creed, Ken Muench

1. Why we need R.E.D; Change your thinking, change your results; 3. R.E.D. overview; 4. Relevance mythbusting; 5. Cultural relevance; 6. Functional relevance; 7. Social relevance; 8. Easy to access; 9. Easy to notice; 10. Distinctiveness mythbusting; 11. How to be distinctive; 12. Distinctive ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

What is post-branding? : how to counter fundamentalist marketplace semiotics : 2nd ed.

Tác giả: Jason Grant, Oliver Vodeb

Post-Branding replaces branding's predatory principles with a new set of strategies embedded in a new culture of craft, empowering better design of public communication for civic and activist groups. A new way of being and knowing, for a new way of relating to the world. Part design experiment, ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Giáo trình Marketing dịch vụ tài chính - ngân hàng

Tác giả: Phạm Thu Thuỷ (ch.b), Nguyễn Hoài Nam, Đặng Thị Thu Hằng, Nguyễn Thị Thu, Phạm Ngọc Huyền

Tổng quan về marketing dịch vụ tài chính - ngân hàng. Môi trường kinh doanh của tổ chức cung cấp dịch vụ tài chính - ngân hàng. Hành vi sử dụng dịch vụ. Phân khúc thị trường, lựa chọn thị trường mục tiêu và định vị các tổ chức tài chính - ngân hàng. Chính sách sản phẩm dịch vụ tài chính - ngân ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4

Giới thiệu 21 câu hỏi gợi ý kiểm định và 9 bí kíp thẩm định thiết kế, cùng các trải nghiệm tương tác trực tiếp qua các trò chơi và thử thách thú vị, giúp bạn đọc nhanh chóng nắm bắt các yếu tố cốt lõi trong thẩm mỹ và dễ dàng ứng dụng thiết kế vào hoạt động marketing thương hiệu một cách bài bản.

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.

Tác giả: Gordon W. Fuller

This new edition of a bestselling text in food product development provides a comprehensive overview of the new food product development process. Stages of development are described in detail, beginning with sources of ideas, then moving through development, final screening, and introduction into ...

  • Phiên bản: 3rd ed.
  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2