CSDL sách

Trở về
.jpg
  • New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
  • Tác giả: Gordon W. Fuller
  • Phiên bản:3rd ed.
  • Nhà xuất bản: CRC Press - London
  • Năm xuất bản: 2011
  • Số trang:487 p.
  • Kích thước:25 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:54734
  • ISBN:9781439818640
  • Mã Dewey:664.02
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Giáo trình
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Food, food product, marketplace
  • Chủ đề: Marketing & Food engineering
  • Chuyên ngành: Khoa Môi trường & Khoa học Tự nhiên
  • Tóm tắt: This new edition of a bestselling text in food product development provides a comprehensive overview of the new food product development process. Stages of development are described in detail, beginning with sources of ideas, then moving through development, final screening, and introduction into the marketplace. With extensive experience in new food product development, the author outlines ways a company can organize for new product development and utilize available resources.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/154341
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề