CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future
  • Tác giả: Jonah Sachs
  • Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
  • Năm xuất bản: 2012
  • Số trang:264 p.
  • Kích thước:24 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55927
  • ISBN:9781422143568
  • Mã Dewey:658.802
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Advertising, aspects psychologiques, aspects sociaux, consommateurs psychologie
  • Chủ đề: Marketing & Advertising
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: The story wars are all around us. They are the struggle to be heard in a world of media noise and clamor. Today, most brand messages and mass appeals for causes are drowned out before they even reach us. But a few consistently break through the din, using the only tool that has ever moved minds and changed behavior—great stories.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề