
- The advertising concept book : think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns : 3rd ed.
- Tác giả: Pete Barry
- Nhà xuất bản: Thames & Hudson - New York
- Năm xuất bản: 2024
- Số trang:320 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55751
- ISBN:978-0-500-518984
- Mã Dewey:659.29
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Advertising
- Chủ đề: Advertising & Advertising campaigns
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference on specific industry topics, this book covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. This edition has been updated to include expanded chapters on interactive advertising and integrative advertising, a new chapter on branded social media, and fifty specially drawn new roughs of key campaigns.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future
- Positioning : the battle for your mind
- How to write an inspired creative brief : 3rd ed.
- Selling the American people : advertising, optimization, and the origins of adtech
- Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective