
- The advertising concept book : think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns : 3rd ed.
- Tác giả: Pete Barry
- Nhà xuất bản: Thames & Hudson - New York
- Năm xuất bản: 2024
- Số trang:320 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55751
- ISBN:978-0-500-518984
- Mã Dewey:659.29
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Advertising
- Chủ đề: Advertising & Advertising campaigns
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference on specific industry topics, this book covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. This edition has been updated to include expanded chapters on interactive advertising and integrative advertising, a new chapter on branded social media, and fifty specially drawn new roughs of key campaigns.
Sách cùng chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- The attention economy and how media works : simple truths for marketers
- Positioning : the battle for your mind
- How to write an inspired creative brief : 3rd ed.
- Selling the American people : advertising, optimization, and the origins of adtech