CSDL sách

Trở về
.jpg
  • The advertising concept book : think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns : 3rd ed.
  • Tác giả: Pete Barry
  • Nhà xuất bản: Thames & Hudson - New York
  • Năm xuất bản: 2024
  • Số trang:320 p.
  • Kích thước:24 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55751
  • ISBN:978-0-500-518984
  • Mã Dewey:659.29
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Advertising
  • Chủ đề: Advertising & Advertising campaigns
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference on specific industry topics, this book covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. This edition has been updated to include expanded chapters on interactive advertising and integrative advertising, a new chapter on branded social media, and fifty specially drawn new roughs of key campaigns.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề