CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:541 p.
  • Kích thước:18.5 cm
  • Số đăng ký cá biệt:45826
  • ISBN:9781491927182
  • Mã Dewey:658
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Service industries, management, customer services
  • Chủ đề: Service industries--Management & Customer services & Kinh doanh Thương mại
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This book is for everyone interested in customer experience, innovation, and collaborative creation. This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề