CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
  • Tác giả: Robert McKee
  • Nhà xuất bản: Twelve - New York
  • Năm xuất bản: 2018
  • Số trang:248 p.
  • Kích thước:21 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:49755
  • ISBN:9781538727935
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Marketing, storytelling
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Contents: Introduction: The marketing revolution. Advertising, a story of addiction; Marketing, a story of deception; Story creation. The evolution of story; The definition of story; The full story; The purpose-told story; Putting story to work. Story and the CMO; Storified branding; Storified advertising; the storified demand and lead generation; Building audience; Storified sales; Nomics; Conclusion: Tomorrow.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/306013
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề