- Strategic management
- Concepts and tools for creating real world strategy
- Tác giả: Jeffrey H Dyer, Paul Godfrey, Robert Jensen, David Bryce
- Nhà xuất bản: John Wiley et Sons - Hoboken
- Năm xuất bản: 2015
- Kích thước:28 cm.
- Số đăng ký cá biệt:49667
- ISBN:9781118976586
- Mã Dewey:658.4012
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Strategic, management, Strategic management,
- Chủ đề: Management & Strategic management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Section I. Overviewchapter 1: what is strategy?section II: external environmentchapter 2: external environment analysis: opportunities and threatssection iii: the nature of business unit competitive advantagechapter 3: internal analysis: finding a firm's resources and capabilitieschapter 4: cost advantagechapter 5: differentiation advantagesection IV: corporate level strategieschapter 6: corporate strategychapter 7: vertical integration and outsourcingchapter 8: strategic alliances (cooperative strategies).
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Work, management, and the business of living
- Suitability and application of selected tools of Strategic Management to Simulation Games (Global Management)
- The art & craft of PR : creating the mindset and skills to succeed in public relations today
- Think talk create
- How management works : the concepts visually explained