
- Leading clarity
- The breakthrough strategy to unleash people, profit, and performance
- Tác giả: Brad Deutser
- Nhà xuất bản: Wiley - Hoboken
- Năm xuất bản: 2018
- Số trang:262 p.
- Kích thước:21 cm.
- Số đăng ký cá biệt:49356
- ISBN:9781119457251
- Mã Dewey:658.4012
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Organizational effectiveness, strategic planning, leadership
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Strategic planning & Leadership & Organizational effectiveness
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Leading Clarity offers a bold proposal that changes the trajectory of your business and leadership. Today’s business environment is more complex than at any time in history with greater ambiguity, chaos and uncertainty. Too often, individuals and organizations become bogged down with competing priorities and the constant press of daily demands. This tangled mass of noise effectively handicaps every facet of business. This book provides a proven, time-tested strategy that has brought dynamic results to hundreds of organizations of all scope and size. Informed by in-depth research conducted by the Deutser team, made up of business strategists, social scientists, organizational psychologists, innovation specialists and designers, the framework and methodologies presented will align focus and drive organizational performance
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/332265
Sách cùng chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The essential manager's handbook : the ultimate visual guide to successful management
- The manager's handbook : five simple steps to build a team, stay focused, make better decisions, and crush your competition
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000