- Event planning : the ultimate guide to successful meetings, corporate events, fundraising gals, conferences, conventions, incentives and other special events 2nd ed
- Tác giả: Judy Allen
- Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New Jersey
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:414 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:48577
- ISBN:9780470155745
- Mã Dewey:658.456
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Giáo trình
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Event, planning
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Events & Planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This bestselling all-in-one guide to the event planning business is back and better than ever, fully updated and revised to reflect the very latest trends and best practices in the industry. This handy, comprehensive guide includes forms, checklists, and tips for managing events, as well as examples and case studies of both successful and unsuccessful events. Judy Allen (Toronto, ON, Canada) is founder and President of Judy Allen Productions, a full-service event planning production company.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation