
- Event planning : the ultimate guide to successful meetings, corporate events, fundraising gals, conferences, conventions, incentives and other special events 2nd ed
- Tác giả: Judy Allen
- Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New Jersey
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:414 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:48577
- ISBN:9780470155745
- Mã Dewey:658.456
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Giáo trình
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Event, planning
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Events & Planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This bestselling all-in-one guide to the event planning business is back and better than ever, fully updated and revised to reflect the very latest trends and best practices in the industry. This handy, comprehensive guide includes forms, checklists, and tips for managing events, as well as examples and case studies of both successful and unsuccessful events. Judy Allen (Toronto, ON, Canada) is founder and President of Judy Allen Productions, a full-service event planning production company.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation