
- The case study handbook : revised edition : a student's guide
- Tác giả: William Ellet
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review - Boston
- Năm xuất bản: 2018
- Số trang:253 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:47681
- ISBN:9781633696150
- Mã Dewey:658
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Management
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Presents a potent new approach for efficiently analyzing, discussing, and writing about cases. Early chapters show how to classify cases according to the analytical task they require (making a decision, performing an evaluation, or diagnosing a problem) and quickly establish a base of knowledge about a case. Strategies and templates, in addition to several sample Harvard Business School cases, help you apply the author's framework. Later in the book, Ellet shows how to write persuasive case-analytical essays based on the process laid out earlier. Examples of effective writing further reinforce the methods. The book also includes a chapter on how to talk about cases more effectively in class. Any current or prospective MBA or executive education student needs this guide.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/292565
Sách cùng chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- How management works : the concepts visually explained
- The lean product playbook : how to innovate with minimum viable products and rapid
- R.E.D. marketing : the three ingredients of leading brands
- Workbook for the manager's handbook
- The essential manager's handbook : the ultimate visual guide to successful management