- Edge strategy : a new mindset for profitable growth
- Tác giả: Alan Lewis, Dan McKone
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2016
- Số trang:208 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:45118
- ISBN:9781633690172
- Mã Dewey:658.4012
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Strategic planning, Marketing, Management
- Chủ đề: Strategic planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Contents: The edge effect : why edges are powerful; Edge of the product : rescoping the boundaries of your offer; Edge of the journey : completing the customer's mission; Edge of the enterprise : viewing your assets from the outside; Effective upselling : redefining "even better" solutions; Dealing with margin pressure : staying profitable despite headwinds; Beating the commoditization cycle : sharpening differentiation with less risk; The edge of big data : enabling new ways to create value; A few mindset for M & A : getting real value from synergies; Finding your edge : a ten-step guide.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Big data analytics : from strategic planning to enterprise integration with tools, techniques, NoSQL, and graph
- The business strategy game : a global industry simulation, player's manual
- Leading clarity