CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Edge strategy : a new mindset for profitable growth
  • Tác giả: Alan Lewis, Dan McKone
  • Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
  • Năm xuất bản: 2016
  • Số trang:208 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:45118
  • ISBN:9781633690172
  • Mã Dewey:658.4012
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Strategic planning, Marketing, Management
  • Chủ đề: Strategic planning
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Contents: The edge effect : why edges are powerful; Edge of the product : rescoping the boundaries of your offer; Edge of the journey : completing the customer's mission; Edge of the enterprise : viewing your assets from the outside; Effective upselling : redefining "even better" solutions; Dealing with margin pressure : staying profitable despite headwinds; Beating the commoditization cycle : sharpening differentiation with less risk; The edge of big data : enabling new ways to create value; A few mindset for M & A : getting real value from synergies; Finding your edge : a ten-step guide.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề