CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Red Ocean Traps : the Mental Models that Undermine Market-Creating Strategies
  • Tác giả: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
  • Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
  • Năm xuất bản: 2017
  • Số trang:38 p.
  • Kích thước:16 cm
  • Số đăng ký cá biệt:45220
  • ISBN:9781633692664
  • Mã Dewey:658.802
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Marketing, decision making, competition, decision making
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing & Decision making
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: In this bound version of their bestselling Harvard Business Review classic article, they describe how to break free of these red ocean traps. To do that, managers need to: Focus on attracting new customers, not pleasing current customers; Worry less about segmentation and more about what different segments have in common; Understand that market creation is not synonymous with either technological innovation or creative destruction; and Stop focusing on premium versus low-cost strategies.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề