CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Creative advertising : ideas and techniques from the worlds best campaigns
  • Tác giả: Mario Pricken
  • Nhà xuất bản: Thames & Hudson - New York
  • Năm xuất bản: 2008
  • Số trang:255 p.
  • Kích thước:30 cm
  • Số đăng ký cá biệt:22633
  • ISBN:978-0-500-28733-0
  • Mã Dewey:659.1
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Advertising
  • Chủ đề: Advertising & Commercial art--Technique
  • Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
  • Tóm tắt: Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media, including magazines, billboards, television, movies, and the Internet. Each chapter highlights different practical methods for creating innovative and unforgettable ads, with award-winning work from some of the most influential names in the industry. This second edition includes a completely revised and updated introductory chapter plus dozens of new examples that demonstrate a fascinating range of approaches. 450+ illustrations, 280 in color.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề