CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Youthnation : building remarkable brands in a youth-driven culture
  • Tác giả: Matt Britton
  • Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2015
  • Số trang:291 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:44649
  • ISBN:9781118981146
  • Mã Dewey:658.827
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Young adult consumers, Marketing, Advertising
  • Chủ đề: Marketing & Advertising
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Including 16 chapters: 1. From Status Symbol to Status Update; 2. From Things to Thrills; 3. The Rise of Electronic Dance Music; 4. Access over Ownership; 5. The Communal Table; 6. The Peer-to-Peer Economy; 7. The Power of the Crowd; 8. Free Agency; 9. Lifehacking; 10. The Field Guide to Lifehackers; 11. TV, the NFL, and the End of Demographics; 12. Going Viral: Decoded; 13. Big Data 101; 14. People Are Brands; 15. Brands Are People; 16. A Story Worth Sharing.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/309739
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề