- Business communication : strategies and skills : 4th ed.
- Tác giả: Richard C. Huseman, James M. Lahiff, John M. Penrose
- Nhà xuất bản: Harcourt School - United States of America
- Năm xuất bản: 1991
- Số trang:677 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:37586
- ISBN:003033067X
- Mã Dewey:658.45
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Business communication
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business Communications
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Designed with the new managerial expectations in mind, this student-friendly introduction to business communication focuses on the most consequential aspects of communication. It enhances the readers' competitive edge in the workplace enabling them to "hit the ground running" and contribute to their organization immediately.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Connect : building exceptional relationships with family, friends, and colleagues
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications