001
000006382
003
LDTU
020
$a003033067X
041
$aeng
082
$a658.45
100
$aHuseman, Richard C. $etác giả
245
$aBusiness communication $bStrategies and skills $cRichard C. Huseman, James M. Lahiff, John M. Penrose
250
$a4th ed.
260
$aUnited States of America $bHarcourt School $c1991
300
$a677 p. $c27 cm
500
$aQuà tặng của VNBookDrive
504
$a Index: p. 625- 677
520
$aDesigned with the new managerial expectations in mind, this student-friendly introduction to business communication focuses on the most consequential aspects of communication. It enhances the readers' competitive edge in the workplace enabling them to "hit the ground running" and contribute to their organization immediately.
650
$aBusiness Communications
653
$aBusiness communication
700
$aLahiff, James M. $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
37586
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation