- Strategic management : theory and practice
- Tác giả: G. A. Cole
- Nhà xuất bản: Ashford Colour - London
- Năm xuất bản: 1994
- Số trang:267 p.
- Kích thước:26 cm
- Số đăng ký cá biệt:5641
- ISBN:1-85805-099-5
- Mã Dewey:658
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Strategic management
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Strategic management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book provides a clear, concise introduction to theory and practice of Strategic management as require by the business studies degree student. It will also be suitable for students on postgraduate course in management or business studies including the Diploma in management studies and introductory stages of MBA course. It is divided into three parts: the knwoledge base of Strategic management; workbook; case studies.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation