CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:739 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:38024
  • ISBN:0471372897
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Export marketing, management, international business enterprises
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & International business enterprises--Management & Export marketing--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: The ultimate objective of this book is to help readers prepare for the 21st Century and become an effective manager overseeing global marketing activities in an increasingly competitive environment. Rather than being bound by the traditional bilateral view of competition and marketing, Kotabe and Helsen emphasize the multilateral nature of marketing. This global approach also presents marketing in a cross- functional approach to the business operation.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề