- Planning special events
- Tác giả: James S. Armstrong
- Nhà xuất bản: Jossey-Bass - San Francisco
- Năm xuất bản: 2001
- Số trang:186 p.
- Kích thước:27 cm.
- Số đăng ký cá biệt:9220
- ISBN:0787952486
- Mã Dewey:394.2068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Special events-planning, special events-management
- Chủ đề: Special events--Planning & Quản trị Sự kiện
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Understanding the four phases of event management, disigning your special-event timeline, learning from your organization's past performance, preparing needs assessment and your case for support, planning and managing to achieve your goals, selecting the right event, creating your budget, building effective teams, revising the timeline to stay on track, constructing and managing your marketing and communications plans, creating compelling prmmotional materials, managing the necessary paperwork, managing the details...
Sách cùng chuyên ngành