- Understanding the hospitality consumer
- Tác giả: Alastair Williams
- Nhà xuất bản: Routledge - London
- Năm xuất bản: 2002
- Số trang:261 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:35697
- ISBN:0750652497
- Mã Dewey:657.95068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospital, consumer behavior
- Chủ đề: Consumer behavior & Hospitality consumer
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: This book presents a unique perspective on consumer behaviour in the hospitality sector. It seeks to focus on the role of consumption in hospitality and to investigate our understanding of its place in the contemporary industry.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Recommend this! : delivering digital experiences that people want to share
- Business gamification for dummies
- Customer's new voice : extreme relevancy and experience through volunteered customer information
- Laddering unlocking the potential of consumer behavior