CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Destination marketing insights : how to boost performance, increase customers, and maximize market share
  • Tác giả: Marshall E. Murdaugh
  • Nhà xuất bản: Mill City - United States
  • Năm xuất bản: 2012
  • Số trang:186 p.
  • Kích thước:25 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:34289
  • ISBN:9781938223389
  • Mã Dewey:658.809 91
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Destination marketing, tourism management
  • Chủ đề: Tourism--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: Acknowledged as an important travel industry resource by the Destination Marketing Association International, Destination Marketing Insights is the new groundbreaking book by leading tourism marketing expert and consultant Marshall Murdaugh. It features proven processes and procedures for increasing destination business performance for both CEOs (of convention & visitor bureaus and state & local tourism offices) and the numerous industry stakeholders they serve. Thirty-two chapter sections cover best business practices, case studies, and the author’s special insights, for performance marketing, strategic planning, sales and service, management and operations, and flash point opportunities for destination success.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề