
- Year 2000 problem : strategies and solutions from the fortune 100
- Tác giả: Leon A. Kappelman
- Nhà xuất bản: Thomson Computer Press - Boston
- Năm xuất bản: 1997
- Số trang:447 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:32124
- ISBN:1850329133
- Mã Dewey:658.401 2
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Management; Strategic
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Strategic management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Among the Year 2000 strategies described in detail are tactics instituted at the Chubb Group, Chase Manhattan Bank, Union Pacific, and IBM. These case studies clarify problems of estimation, cost, scheduling, testing, risk management, and liability, among other critical elements of the process.
Sách cùng chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation