CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:691 p.
  • Kích thước:28 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30422
  • ISBN:9780073404813
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Marketing, marketing strategy
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This book is about marketing and marketing strategy planning. And, at its essence, marketing strategy planning is about figuring out how to do a superior job of satisfying customers. This author team takes that point of view seriously and believes in practicing what they preach. Your customers can trust that this new edition of Essentials of Marketing 12e– and all of the other teaching and learning materials that accompany it – will satisfy your customers’ needs.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/105465
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề