001
000005185
003
LDTU
020
$a9780073404813
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aPerreault, William D.
245
$aEssentials of Marketing $bA marketing strategy planning approach $cWilliam D. Perreault; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy
250
$a12th ed.
260
$aNew York $bMcGraw - Hill $c2010
300
$a691 p. $bimages $c28 cm
504
$a Index: p.649 - 679
520
$aThis book is about marketing and marketing strategy planning. And, at its essence, marketing strategy planning is about figuring out how to do a superior job of satisfying customers. This author team takes that point of view seriously and believes in practicing what they preach. Your customers can trust that this new edition of Essentials of Marketing 12e– and all of the other teaching and learning materials that accompany it – will satisfy your customers’ needs.
650
$a
653
$aMarketing
700
$aCannon, Joseph P.
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
30422
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future