CSDL Luận văn _ Luận án
Chủ đề: Marketing
Enhancing customer satisfaction: A comprehensive analysis of consulting and customer care practices at Prudential Vietnam life insurance co., ltd.- Pruventure Danang channel
- Tác giả: Le Phan Thuy Truc |
- Giảng viên hướng dẫn: DR. Subhra Rani Mondal |
- Chuyên ngành: Quản trị Marketing
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Literature review and theoretical model; Chapter 3: Research methodology; Chapter 4: Data analysis; Chapter 5: Discussions and findings of enhance customer satisfaction at Prudential Vietnam Life Insurance Co.; Chapter 6: Conclusion.
Innovative market entry: crafting a comprehensive marketing plan for DLG Hotel’s New Product Line
- Tác giả: Tran Vo Yen Nhi |
- Giảng viên hướng dẫn: Dr. Subhankar Das |
- Chuyên ngành: Quản trị Marketing
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Review of literature and factor identification; Chapter 3: Research methodology; Chapter 4: Data analysis; Chapter 5: Discussions and findings of a new product promotion strategy of dlg hotel danang – branch of duc long dung quat company limited; Chapter 6: Conclusion.
Crafting a distinct identity: Solutions for brand building and development at Agimexpharm Company
- Tác giả: Mai Phuong Thao |
- Giảng viên hướng dẫn: Dr. Subhankar Das |
- Chuyên ngành: Quản trị Marketing
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Review & identification of factors; Chapter 3: Methodology; Chapter 4: Data analysis; Chapter 5: Findings; Chapter 6: Conclusion.
Giải pháp partnership marketing tại Công ty cổ phần giải pháp TPS
- Tác giả: Nguyễn Thị Diễm Quỳnh |
- Giảng viên hướng dẫn: TS. Đỗ Văn Tính |
- Chuyên ngành: Quản trị Marketing
Chương 1: Cơ sở lý luận về Partnership Marketing. Chương 2: Thực trạng hoạt động Partnership Marketing của Công ty Cổ phần Giải pháp TPS. Chương 3: Giải pháp giúp nâng cao hiệu quả hoạt động Partnership cho Công ty Cổ phần Giải pháp TPS.
Hoàn thiện hoạt động xúc tiến bán hàng tại Công ty TNHH Thanh Phú
- Tác giả: Võ Văn Quyền |
- Giảng viên hướng dẫn: TS. Đỗ Văn Tín |
- Chuyên ngành: Quản trị Marketing
Chương 1: Cơ sở lý luận về hoạt động xúc tiến bán hàng. Chương 2: Thực trạng xúc tiến bán hàng tại Công ty TNHH Thanh Phú. Chương 3: Giải pháp hoàn thiên hoạt động xúc tiến bán hàng tại Công ty TNHH Thanh Phú.