Hoàn thiện hoạt động marketing tại Công ty cổ phần thương mại và thời trang The Gmen
Số trang:
127 tr.
Chuyên ngành:
Thương mại Điện tử
Mã phân loại:
658.8
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Đại học Duy Tân
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2023
Ngôn ngữ: Tiếng Việt
Chủ đề:
Quản trị Marketing
&
Marketing
Tóm tắt:
Chương 1: Cơ sở lý luận về marketing, Chương 2: Phân tích thực trạng hoạt động marketing tại Công Ty Cổ phần Thương Mại và Thời Trang THE GMEN, Chương 3: Giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing tại Công Ty Cổ phần Thương Mại và Thời Trang The Gmen.
Luận văn liên quan
- Revitalizing market presence : a comprehensive analysis and enhancement of the marketing mix strategy for Vietnam green technology joint stock company
- Maximizing Search Engine Impact : a Comprehensive Approach to Enhance SEO Strategy for the Website of Green Technology Company Vietnam
- Factors influencing vietnamese firms’ selection of export sourcing and business consultancy services : a study on TD Vietnam import and export company limited
- Optimizing market presence : executing marketing mix strategies for Tasa Ceramic Tiles at Thanh Long Quang Tri Co., Ltd
- Virtual reality unleashed : enhancing online advertising for digital transformation services at Digital Transformation Solution JSC





