Solutions to improve the efficiency of customer relationship management at Agribank Da Nang = Giải pháp nhằm hoàn thiện hoạt động quản trị quan hệ khách hàng tại NHNo & PTNT chi nhánh TP. Đà Nẵng
Số trang:
92 p.
Chuyên ngành:
Quản trị tổng hợp - PSU
Mã phân loại:
658
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Management
&
Customer relations
Tóm tắt:
Chapter 1: Reasoning about customer relationship management at Agribank Da Nang; Chapter 2: Status of operational customer relationship management at Agribank Da Nang; Chapter 3: Solution to improve operational customer relationship management at Agribank Da Nang.
Luận văn liên quan
- Assessment of factors affecting the motivation of employees at Super Cargo service Da Nang
- Completing employee retention at Da Nang Dapharco Pharmaceutical – Medical - Equipment Joint Stock Company
- Evaluating customer satisfaction on the personal credit service at LienVietPostBank - Da Nang Branch
- Study on the factors affecting the use of the employees’ AI technology at Danang Rubber Joint Stock Company
- Research on customer satisfaction buying Adidas products on Vietnamese e-commerce sites