CSDL Luận văn _ Luận án
Chủ đề: Customer relations
Research on factors influencing customer loyalty at Nghia Phu limited liability company
- Tác giả: Nguyen Huu Thinh |
- Giảng viên hướng dẫn: Ngo Hai Quynh |
- Chuyên ngành: Quản trị Kinh doanh
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical foundation; Chapter 3: Research methodology; Chapter 4: Research findings; Chapter 5: Conclusion and recommendations.
Solutions to improve the efficiency of customer relationship management at Agribank Da Nang = Giải pháp nhằm hoàn thiện hoạt động quản trị quan hệ khách hàng tại NHNo & PTNT chi nhánh TP. Đà Nẵng
- Tác giả: Tran Nam Son |
- Giảng viên hướng dẫn: MBA. Ho Nguyen Khoa, Tran Phuong Trang |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Reasoning about customer relationship management at Agribank Da Nang; Chapter 2: Status of operational customer relationship management at Agribank Da Nang; Chapter 3: Solution to improve operational customer relationship management at Agribank Da Nang.
Solution to complete customer care job of FPT retail digital corporation branch in Da Nang
- Tác giả: Truong Nguyen Anh Trung |
- Giảng viên hướng dẫn: Dr. Vo Thanh Hai |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Literature review about customer care; Chapter 2: Business status and customer care job of FPT retail digital corporation branch at Da Nang; Chapter 3: Solutions to complete customer care job of FPT retail digital corporation branch in Da Nang.
A research on the determinants of customer perceived values of MyTV service at VASC Software and Media company, Da Nang branch
- Tác giả: Le Thi Anh Dai |
- Giảng viên hướng dẫn: Nguyen Le Giang Thien |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Literature review; Chapter 2: Overview of VASC Software and Media company; Chapter 3: Research design; Chapter 4: Research result; Chapter 5: Research results and the proposed models for researching scales on the customer perceived value of MyTV service.