Khoa Quản Trị Kinh Doanh

International business : environments and operations : 10th ed.
This book provides an extensive background section, a comparative environmental frameworks section, a section on theories and institutions (trade and investment), a section on the world financial environment, business-government relationships, operations and tactical alternatives, and a section on ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

This book provides a rich depth of practical examples and application, showing the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance the organizations objectives and resourses against needs and opportunities in the marketplace. Each chapter open with a major example ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Event marketing : how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions.
Event Marketing provides the most effective tools for carrying out every phase of a successful, integrated marketing campaign for any event, from conferences and expositions to fairs and festivals.It explains the powerful forms of promotion, advertising, and public relations that are needed to ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Quản lý toàn cầu = Managing globally
Giới thiệu một nhà quản lý toàn cầu thành công; Quản lý những mối quan hệ; Các phong cách làm việc; Quản lý các nhóm toàn cầu.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Lý thuyết thống kê: Giáo trình
Đối tượng nghiên cứu của thống kê học; Quá trình nguyên cứu thống kê; Phân tổ thống kê; Các mức độ của hiện tượng kinh tế xã hội; Hồi quy và lương quan; Dãy số biến động; Chỉ số.
- Vị trí lưu trữ: Tồn kho (209 Phan Thanh)
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1