
- Foundations of game engine development : volume 1: mathematics
- Tác giả: Eric Lengyel
- Số Tập:Volume 1: mathematics
- Nhà xuất bản: Terathon Software LLC - California
- Năm xuất bản: 2016
- Số trang:188 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:56958
- ISBN:9780985811747
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Computer programming, graphics processing, mathematics
- Chủ đề: Graphic design & Mathematics & Computer programming
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: Chapter 1: Vectors and matrices; Chapter 2: Transforms; Chapter 3: Geometry; Chapter 4: Advanced algebra.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/337794
Sách cùng chuyên ngành
- Kevin kubotas lighting notebook : 101 lighting styles and setups for digital photographers
- A matter of style : intimate portraits of 10 women who changed fashion
- Patternmaking for womenswear : volume 2 : Constructing base patterns - bodices, sleeves and collars
- Color and light : a guide for the realist painter
- Imaginative realism : how to paint what doesn't exist
Sách cùng chủ đề
- Logos that last : how to create iconic visual branding
- Folding techniques for designers : from sheet to form : 2md ed.
- Systems engineering demystified : a practitioner's handbook for developing complex systems using a model-based approach
- Foundations of game engine development : volume 2: rendering
- The math book