
- Foundations of game engine development : volume 2: rendering
- Tác giả: Eric Lengyel
- Số Tập:Volume 2: rendering
- Nhà xuất bản: Terathon Software LLC - California
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:397 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:56961
- ISBN:9780985811754
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Video games programming, graphics processing
- Chủ đề: Graphic design & Video games programming
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: Chapter 5. Graphics processing; Chapter 6; Projections; Chapter 7. Shaders; Chapter 8. Lighting and shadows; Chapter 9. Visibility and occlusion; Chapter 10. Advanced rendering.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/337793
Sách cùng chuyên ngành
- Kevin kubotas lighting notebook : 101 lighting styles and setups for digital photographers
- A matter of style : intimate portraits of 10 women who changed fashion
- Patternmaking for womenswear : volume 2 : Constructing base patterns - bodices, sleeves and collars
- Color and light : a guide for the realist painter
- Imaginative realism : how to paint what doesn't exist
Sách cùng chủ đề
- Logos that last : how to create iconic visual branding
- Folding techniques for designers : from sheet to form : 2md ed.
- Game engine gems 2
- Learning C# by developing games with Unity 2020 : an enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity : 5th ed.
- Foundations of game engine development : volume 1: mathematics