CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Persuasion : theory and research : 2nd ed.
  • Tác giả: Daniel J. O′Keefe
  • Nhà xuất bản: SAGE - London
  • Năm xuất bản: 1990
  • Số trang:270 p.
  • Kích thước:23 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55769
  • ISBN:0803933681
  • Mã Dewey:153.852
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Persuasion, psychology
  • Chủ đề: Persuasion (Psychology)
  • Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
  • Tóm tắt: This volume provides a clear, straightforward introduction to theory and research in persuasion, leaving instructors free to hand-pick non-text materials to satisfy ancillary aims. It includes a discussion of research concerning the production of persuasive messages, as well as the more traditional research on the study of message effects. The text also provides a careful, comprehensive and critical treatment of the relevant research literature including examination of primary as well as secondary and tertiary sources, consideration of a wide body of published research from diverse fields, attention to avoiding premature generalizations from limited research evidence, and a thorough treatment of relevant theoretical and methodological quest.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề