
- Positioning : the battle for your mind
- Tác giả: Al Ries, Jack Trout
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - New York
- Năm xuất bản: 2001
- Số trang:213 p.
- Kích thước:21 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55876
- ISBN:9780071373586
- Mã Dewey:153
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Marketing, positioning, reclame, advertising
- Chủ đề: Marketing & Advertising
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/329732
Sách cùng chuyên ngành
- World history : từ thế giới cổ đại đến thời đại thông tin : tái bản lần 3
- World religions : khám phá và lý giải các tôn giáo trên thế giới : tái bản lần 3
- How the brain works : the concepts visually explained
- Thế chiến II : khái lược những tư tưởng lớn = World war II
- Nữ quyền : khái lược những tư tưởng lớn = Feminism
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- The attention economy and how media works : simple truths for marketers
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing