
- Positioning : the battle for your mind
- Tác giả: Al Ries, Jack Trout
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - New York
- Năm xuất bản: 2001
- Số trang:213 p.
- Kích thước:21 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55876
- ISBN:9780071373586
- Mã Dewey:153
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Marketing, positioning, reclame, advertising
- Chủ đề: Marketing & Advertising
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/329732
Sách cùng chuyên ngành
- How to be old : lessons in living boldly from the accidental Icon
- History of the rise, progress and termination of the American Revolution : interspersed with biographical, political, and moral observations
- The American crisis : what went wrong, how we recover
- Hoover Tower at Stanford University
- The chaos machine : the inside story of how social media rewired our minds and our world