
- Made to stick : why some ideas survive and others die
- Tác giả: Chip Heath, Dan Heath
- Nhà xuất bản: Random House - New York
- Năm xuất bản: 2008
- Số trang:322 p.
- Kích thước:22 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55856
- ISBN:9781400064281
- Mã Dewey:302.13
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Social psychology, psychology
- Chủ đề: Psychology & Social psychology
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Made to Stick is a book that will transform the way you communicate ideas. It's a fast-paced tour of success stories (and failures)--the Nobel Prize-winning scientist who drank a glass of bacteria to prove a point about stomach ulcers; the charities who make use of the Mother Teresa Effect; the elementary-school teacher whose simulation actually prevented racial prejudice. Provocative, eye-opening, and often surprisingly funny, Made to Stick shows us the vital principles of winning ideas-and tells us how we can apply these rules to making our own messages stick.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/329746
Sách cùng chuyên ngành
- World history : từ thế giới cổ đại đến thời đại thông tin : tái bản lần 3
- World religions : khám phá và lý giải các tôn giáo trên thế giới : tái bản lần 3
- How the brain works : the concepts visually explained
- Thế chiến II : khái lược những tư tưởng lớn = World war II
- Nữ quyền : khái lược những tư tưởng lớn = Feminism
Sách cùng chủ đề
- How the brain works : the concepts visually explained
- The psychology book : big ideas simply explained
- Influence, new and expanded : the psychology of persuasion
- The qualified self : social media and the accounting of everyday life
- The SAGE handbook of persuasion : developments in theory and practice : 2nd ed.