
- Made to stick : why some ideas survive and others die
- Tác giả: Chip Heath, Dan Heath
- Nhà xuất bản: Random House - New York
- Năm xuất bản: 2008
- Số trang:322 p.
- Kích thước:22 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55856
- ISBN:9781400064281
- Mã Dewey:302.13
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Social psychology, psychology
- Chủ đề: Psychology & Social psychology
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Made to Stick is a book that will transform the way you communicate ideas. It's a fast-paced tour of success stories (and failures)--the Nobel Prize-winning scientist who drank a glass of bacteria to prove a point about stomach ulcers; the charities who make use of the Mother Teresa Effect; the elementary-school teacher whose simulation actually prevented racial prejudice. Provocative, eye-opening, and often surprisingly funny, Made to Stick shows us the vital principles of winning ideas-and tells us how we can apply these rules to making our own messages stick.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/329746
Sách cùng chuyên ngành
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 45 : thà như giọt mưa
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 48 - Tháng 09 năm 2017 : ví dụ ta yêu thương
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo
Sách cùng chủ đề