
- Influence, new and expanded : the psychology of persuasion
- Tác giả: Robert B. Cialdini
- Nhà xuất bản: Harper Business - New York
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:568 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55861
- ISBN:9780062937650
- Mã Dewey:153.852
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Psychology, sociale bei͏̈nvloeding, complaisance, influence
- Chủ đề: Psychology & Influence (Psychology)
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini—New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion—explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you don't have to be a scientist to learn how to use this science.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/329752
Sách cùng chuyên ngành
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 45 : thà như giọt mưa
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 48 - Tháng 09 năm 2017 : ví dụ ta yêu thương
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo
Sách cùng chủ đề
- Made to stick : why some ideas survive and others die
- The qualified self : social media and the accounting of everyday life
- The SAGE handbook of persuasion : developments in theory and practice : 2nd ed.
- Exploring psychology : 7th ed.
- Thinking about psychology : the science of mind and behavior : 2nd ed.