
- Influence, new and expanded : the psychology of persuasion
- Tác giả: Robert B. Cialdini
- Nhà xuất bản: Harper Business - New York
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:568 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55861
- ISBN:9780062937650
- Mã Dewey:153.852
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Psychology, sociale bei͏̈nvloeding, complaisance, influence
- Chủ đề: Psychology & Influence (Psychology)
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini—New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion—explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you don't have to be a scientist to learn how to use this science.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/329752
Sách cùng chuyên ngành
- World history : từ thế giới cổ đại đến thời đại thông tin : tái bản lần 3
- World religions : khám phá và lý giải các tôn giáo trên thế giới : tái bản lần 3
- How the brain works : the concepts visually explained
- Thế chiến II : khái lược những tư tưởng lớn = World war II
- Nữ quyền : khái lược những tư tưởng lớn = Feminism
Sách cùng chủ đề
- How the brain works : the concepts visually explained
- The psychology book : big ideas simply explained
- Made to stick : why some ideas survive and others die
- The qualified self : social media and the accounting of everyday life
- The SAGE handbook of persuasion : developments in theory and practice : 2nd ed.